Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2015

σχέδια με στάχυα και ψωμιά για κέντημα / wheat and bread cross stitch patterns

Σχέδια για σταυροβελονιά
Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε το σχέδιο .
Click here to see the pattern .












Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε το σχέδιο σε μεγέθυνση και τα συνιστώμενα χρώματα .
Click here to see an enlarged pattern and the recommended colours .



ένα όμορφο παραδοσιακό σχέδιο με στάχυα 





































             


                        


Αυτή την ανάρτηση την αφιερώνω στην αγαπημένη μου Έφη που αναζητά σχέδια για να κεντήσει μια ψωμιέρα . Έφη μου , ελπίζω να βρεις κάποιο σχέδιο που να σου αρέσει  !!!!!!


Καλό Σαββατοκύριακο !!!!!!!!
Have a nice weekend !!!!!!!!!!






6 σχόλια:

  1. Καταπληκτική η στρογγυλή τσάντα!!!!! Όμορφα τα σχεδιάκια...κάτι θα βρεί η Έφη να κεντήσει!
    Καλό Σαββατοκύριακο, Νίκη μου!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά, τα ψωμιά φανταστικά είναι!!!! Και τι πρωτότυπα, δεν τα έχω ξαναδεί!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ε! τι να πω πρώτα πρώτα σου στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά και ενα φιλακι ευχαριστίας και ευγνωμοσύνης !!! Είναι ολα ομορφα και τώρα έχω το δίλημα πιο να διαλέξω!!! Και πάλι σε ευχαριστώ για την αφιέρωση της ανάρτησηςκαι την αμεσότητα της ανταπόκρισης σου Και φιλάκι καληνύχτας

    ΑπάντησηΔιαγραφή