Παρασκευή 6 Μαρτίου 2015

Σχέδιο για κεντημένο πίνακα /Design for cross stitch wall hanging

Ένα υπέροχο σχέδιο για δειγματολόγιο κεντημένο σταυροβελονιά της Anna Fields
A lovely pattern of a cross stitch sampler by Anna Fields

















Sites όπου μπορείτε να αγοράσετε το βιβλίο με τα  δειγματολόγια της Anna Fields ( στα δύο πρώτα έχει εξαντληθεί) :




 Το βιβλίο Sand, Sea & Cross Stitch με υπέροχα θαλασσινά καλοκαιρινά σχέδια  της Anna Fields μπορείτε να το αγοράσετε εδώ .

( Ευχαριστώ πολύ την Αριάδνη για τις παραπάνω πληροφορίες)


Μπορείτε να αντικαταστήσετε τα γράμματα του Λατινικού αλφαβήτου με Ελληνικά γράμματα , τα οποία μπορείτε να βρείτε εδώ .
You can replace the letters of the Latin alphabet with Greek letters, which you can find here .

Mπορείτε να βρείτε  πολλές ενδιαφέρουσες πληροφορίες για  τα Ελληνικά κεντητά δειγματολόγια  στο blog της Κλαυδίας .




Καλό Σαββατοκύριακο !!!!!!!
Have a lovely weekend !!!!!!!!!


11 σχόλια:

  1. Το σημείο με την άμαξα και το αλογάκι με ξετρέλανε!!!
    ;-)
    Φιλάκια!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Beautiful embroidered story, great link! Thank you, hug you.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τί πανέμορφο σχέδιο Νίκη μου!!
    Μακάρι νά είχα τήν επιθυμία νά αρχίσω πάλι τό κέντημα!!
    Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και τα σχόλια σας !!!!!
      Thank you very much for your visit and comments !!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Τα σχέδια της Anna Field είναι πανέμορφα! Έχω το βιβλίο της Sand Sea and Cross stitch και έχει yp;eroxa θαλασσινά καλοκαιρινά σχέδια.Έχω όμως μια ένσταση. Το σάιτ από το οποίο έχετε πάρει όλες τις φωτογραφίες είναι σε γλώσσα που δεν γνωρίζω και δεν ξέρω αν έχει άδεια να ανατυπώνει ένα ολόκληρο βιβλίο. Εμένα δε μου αρέσει να βλέπω τη δουλειά κάποιου έτσι κομματιασμένη και ανατυπωμένη. AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σ' ευχαριστώ για την επισήμανση . Πιθανότατα δεν έχει τέτοια άδεια . Θα σου ήμουν υποχρεωμένη αν μπορούσες να μου στείλεις το site από όπου θα μπορούσε κανείς να αγοράσει το βιβλίο . Θα αφήσω μόνο το ένα sampler στην ανάρτηση μου και θα δίνω το link για όσους θα ήθελαν να αγοράσουν το βιβλίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφα σχέδια, λατρεύω την σταυροβελονιά!
    Χρόνια μας πολλά, να είσαι πάντα γερή και δημιουργική!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Lovely cross stich! Those Pencil Holders in previous posts are so pretty!
    Your blog Nikki is as inspiring as always.
    Happy Woman's Day!
    Love,
    Dolly

    ΑπάντησηΔιαγραφή