Πέμπτη 7 Αυγούστου 2014

Πελαργοί σταυροβελονιά για νεογέννητα δίδυμα /Stork cross stitch patterns for newborn twins

Σχέδια με κεντητούς πελαργούς για  νεογέννητα δίδυμα 























Επισκεφτείτε την παρακάτω ιστοσελίδα και κάνετε κλικ επάνω στις εικόνες για να τις μεγεθύνετε.






Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε 12 ακόμη όμορφα σχέδια με πελαργούς .
Click here to see 12 more stork cross stitch patterns .



Η ανάρτηση αυτή είναι αφιερωμένη με πολλή αγάπη στη φίλη Ρούλα από την όμορφη Κρήτη !!

Καλό ξημέρωμα !!!!!!

6 σχόλια:

  1. Καλημέρα Νίκη μου!!Τι όμορφα πού είναι!!Σκέτη γλύκα!
    Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσουν , Ντίμη μου !!!!!!
      Καλό Σαββατοκύριακο επίσης !!!!!
      Φιλάκια !!!!!!

      Διαγραφή
  2. Nίκη μου σε ευχαριστώ πάρα ολύ.. τέλεια ειναι θα τα δεί η φίλη μου και θα τρελαθεί..χι.χι. μούρλια........αχ!! πότε θα γίνω εγώ .....προ γιαγιά;; γιατί για εκεί πάω... αν ήταν προκομενες οι εγγονες μου τωρα θα έψαχνα και εγώ για σχέδια... χι.χιχ. ομως που ξερεις..!! να είσαι κλα Νικη μου Φιλακιαααααα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαίρομαι που σου αρέσουν , Ρούλα μου !!!!! Ό,τι άλλο σχέδιο θελήσεις , θα είναι χαρά μου να βοηθήσω στο ψάξιμο !!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο !!!!!!!
    Φιλάκια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή