Σάββατο 5 Απριλίου 2014

Σχέδια με κουκουβάγιες για κέντημα / Owl cross stitch patterns

17 σχέδια με κουκουβάγιες για  σταυροβελονιά
17 owl cross stitch pattterns
Για περισσότερα σχέδια με πουλιά κάνετε κλικ εδώ .
For more bird cross stitch patterns click here.
Για περισσότερα σχέδια για παιδικά κεντήματα κάνετε κλικ εδώ.
For more children cross stitch patterns click here .


                                                                Carina Cassol



Κάνετε κλικ   εδώ για να δείτε το σχέδιο σε μεγέθυνση.
Click here to see an enlarged pattern.





              

















Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε το σχέδιο σε μεγέθυνση.
Click here to see an enlarged pattern.





























Κάνετε κλικ  εδώ για να δείτε περισσότερα σχέδια.
Click here to see more patterns .























Κάνετε κλικ  εδώ για να δείτε περισσότερα σχέδια.
Click here  to see more patterns .














Κάνετε κλικ  εδώ  για να δείτε περισσότερα σχέδια.
Click here  to see more patterns .






















Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε πολλά ακόμη όμορφα σχέδια με κουκουβάγιες .
Click here to see many more beautiful owl cross stitch patterns .


Καλό Σαββατοκύριακο !!!!!!!
Have a nice weekend !!!!!!!




13 σχόλια:

  1. Οι κουκουβάγιες είναι πάρα πολύ όμορφο σχέδιο για κέντημα και μου αρέσει πολύ. Σε ευχαριστώ πολύ που μοιράστηκες αυτά τα όμορφα σχέδια!!!
    Καλό σ/κ
    Φιλιά
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. dziękuję , bardzo wdzięczny temat i lubię go pozdrawiam

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό Σ/Κ, Νικάκι μου!
    Διαλεχτές κι εξαιρετικές οι επιλογές σου!
    Φιλιά κτμτρ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου αρέσει ως θέμα η κουκουβάγια!! Σε ευχαριστούμε Νίκη!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μερικά σχέδια είναι πολύ πολύ χαριτωμένα!
    Φιλάκια πολλά Νικούλα μου!
    Μην ξεχάσεις να περάσεις από το Συμπόσιο :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κουκουβάγιες λατρεύω!!!! Καλημέρα Νίκη μου και καλό υπόλοιπο Κυριακής!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. they are really lovely patterns, thank you
    greeting miek

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα αγαπημένα μου πουλιά !!!! σε ευχαριστώ πολύ που μοιράζεσαι μαζί μας τα υπέροχα σχέδια σου.....
    φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι γλυκούλια!Το τρίτο το..κλέβω!Καλημέρα όλη μέρα φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή