Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Μην πετάτε τα γυάλινα βάζα / Don't throw away glass jars

Αξιοποιείστε τα  γυάλινα βάζα !!!! 
Give new life to glass jars !!!!

 Stand για σκουλαρίκια / A stand for earrings




Μπορεί να αναρωτιέστε γιατί η πεταλούδα είναι σε καφέ φόντο !!! Φαντάστηκα  ότι το βάζο είναι κορμός δέντρου !!! Αν η δαντέλα ήταν πράσινη ίσως έμοιαζε λίγο με δέντρο !!
You may wonder why the butterfly is in a brown backround !!! I imagined that the jar was a tree trunk  !!!! If the lace was green it might look like a tree !!!



Μπορούμε να βάλουμε άλλα κοσμήματα μέσα στο βάζο.
We can put other pieces of jewellery inside the jar.


Έφτιαξα και μία πελότα με χώρο αποθήκευσης για τα ραπτικά μου 
ανακυκλώνοντας ένα γυάλινο βάζο και λίγη τσόχα.
I also made a pin cushion/sewing kit
 by recycling a glass jar and some felt.





Δύο Χριστουγεννιάτικα κηροπήγια  που έφτιαξα ανακυκλώνοντας  γυάλινα βάζα,
 μόλις είδα αυτή την ανάρτηση :
Two candle holders I made by recycling glass iars  when I saw this post :

Το πρώτο μου decoupage !!!!
My first decoupage !!!!!



Μ΄αυτή τη φωτογραφία συμμετέχω στο διαγωνισμό που διοργανώνει η Άννα :
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΜΕ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΓΩΝΙΕΣ



Μερικές ακόμη ιδέες :
Some more ideas :

Γυάλινα βάζα για να βάλετε τις φωτογραφίες σας (αντί για κορνίζες )
Glass jars to put your photos in (instead of frames )







Και μερικές ιδέες για την Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση :
And some ideas for Christmas decoration :

















Για δαντέλα στη βάση για σκουλαρίκια  χρησιμοποίησα αυτό το πετσετάκι (πλεγμένο από τη μητέρα μου πριν πολλά χρόνια) που το βρήκα  ξεχασμένο μαζί με άλλα τρία σ' ένα συρτάρι.



Καλό σας απόγευμα !!!!!
Have a nice afternoon !!!!!



11 σχόλια:

  1. Τι ομορφιές έφτιαξες πάλι Νίκη μου!!
    Η μια σου δημιουργία πιο όμορφη από την άλλη!
    Και τα κηροπήγια για ρεσώ υπέροχα σου έγιναν!! Ετοιμάζομαι να φτιάξω κι εγώ 2-3, έχω ένα σωρό βαζάκια μαζέψει.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα αξιοποίησες τα βαζάκια σου!! Ευχαριστούμε για τις ιδέες που μας δίνεις.Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφες ιδέες Νίκη μου...Τα κηροπήγιά σου είναι τέλεια...Μου αρέσει πολύ το frost effect...Καλό βράδυ...Φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφη η πελότα (έμαθα και μία καινούργια λέξη ;) ) αλλά και οι άλλες μεταμορφώσεις σου!! Σ' ευχαριστώ πολύ και για τον σύνδεσμο. Καλησπέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τί όμορφα βαζάκια!!!Υπέροχες οι πελότες σου Νίκη μου!!Μήν αγχώνεσαι!!Σιγά,σιγά θά τήν φτιάξεις πάλι τήν λίστα σου!!!Καλό βράδυ!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι να πρωτοθαυμάσω..όλα μου αρέσουν..όλαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά από βαζάκια άλλο τίποτα! Μας έδωσες πολλές ιδέες Νίκη! Όνειρα γλυκά ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή